11 בנוב׳ 2009

Antelope Island State Park


הדרך הטובה ביותר לראות את ימת המלח הגדולה שביוטה, היא לבקר באי אנטילופ. זהו הגדול מבין האיים שבימה וכל שטחו מהווה פארק מדינה. כביש רחב ונח מחבר את האי עם היבשה שממזרח לימה, כך שההגעה לשם פשוטה וקלה.



מי שזמנו קצר יחסית, יכול להסתפק בעצירה לתצפיות לאורך הגשר היבשתי ולעשות סיבוב בכבישים שבחלקו הצפוני של האי. יש שם גם מסלול הליכה קצר שעולה על גבעה בשם Buffalo Point. משם יש תצפית יפה מאד אל צפון מערב הימה, האיים האחרים ואל חלקו הדרומי של האי אנטילופ. בימים בהירים, וללא רוח, מי הימה מהווים מראה מושלמת ורכסי ההרים המושלגים שממזרח משתקפים בה.

מאוד מומלץ, לנסוע גם בכביש שיורד דרומה לאור החוף המזרחי של האי לעבר Fielding Garr Ranch. גם כי זו דרך יפה ולאורכה מספר נקודות עצירה לתצפית. וגם כי בחלק זה של האי מסתובבים עדרים של מאות ביזונים. ב-Ranch יש מתחם עם שולחנות פיקניק ואפשר משם גם לצאת לטיולים רגליים באי (אם כי נדרש לבקש אישור במשרד בטרם יוצאים לשטח). אנחנו טיילנו משם לראש אחת הפסגות באי, ובדרך עדר של ביזונים חצה את הדרך.





ביקור באי יארך בין שעתיים למספר שעות. הכניסה עולה (נכון ל-2008) 9$ לרכב. יש לקחת בחשבון שברוב חלקי האי אין מים זורמים, דלק, אוכל וכדומה. בקיץ מומלץ להגיע מוקדם ולהקדים את החום. באביב, זהו אופציה טובה מאד ליהנות מהטבע באזור זה, כאשר בהרים מסלולי ההליכה עדיין מכוסים שלג. מומלץ להצטייד בדוחה יתושים, שבתקופות מסוימות די פעילים שם.

בסה"כ מדובר במקום קטן ויפה ומומלץ למי שנמצא באזור סולט לייק סיטי למספר ימים או למי שמבקש לגוון את הטיול שלו – זה בהחלט לא נוף עוצר נשימה, אבל גם לא משהו שרואים כל יום.



תגובה 1: